Catre Tur Virtual

Muzeul Naţional al Ţăranului Român are din anul 2007 o editură proprie, Martor. Dar, încă din 1991, editarea unor publicaţii într-un stil propriu, mai aproape de conceptul de carte-obiect, a fost una dintre activităţile prioritare ale muzeului. Sub semnăturile cercetătorilor şi muzeografilor noştri au apărut numeroase titluri. Unele ediţii s-au epuizat rapid, altele pot fi încă găsite la librăria muzeului: carte de specialitate (etnologie şi folclor, antropologie, sociologie, muzeologie), publicaţii bibliofile în ediţii limitate, cărţi-album, reviste, calendare, foi, pliante, mape, afişe, agende. Revista anuală de antropologie şi muzeologie, Martor, publicaţie ajunsă la numărul 24, pune în dezbatere în fiecare număr problemele actuale din domeniu şi experimentele noastre muzeografice.

***
Publicațiile Muzeului Național al Țăranului Român (Editura MARTOR) pot fi achiziționate prin comandă online sau de la punctul fizic de vânzare al Muzeului (Galeria de Artă Țărănească, str. Monetăriei nr. 3).

Dacă doriți să le achiziționați online, trimiteți o comandă fermă pe adresa de e-mail
carte@muzeultaranuluiroman.ro (persoană de contact: Elisabeta Timoc). Menționați în mesaj titlurile dorite și numărul de exemplare, adresa dvs. poștală completă și un număr de telefon la care puteți fi contactat.

Putem trimite cărțile prin curier, cu plata ramburs, urmând să achitați la primirea coletului contravaloarea cărților și taxele de expediție. Taxele depind de greutatea coletului și de destinație.

De asemenea, puteți opta pentru plata în avans a cărților, urmând ca la primirea coletului să achitați doar taxele de transport.
Cont Trezorerie Sector 1: RO92TREZ701502201X015193
Cod de identificare fiscală: RO14244170
  

Vă mulțumim că ne-ați vizitat și așteptăm un feed-back de cititor pe adresa:
martor@muzeultaranuluiroman.ro

 

DIPLOMA DE ATESTAT 2021 // 15 - 30 iunie 2021




Pornind de la premisa că lucrarea de diplomă de atestat în liceele de specialitate este cel mai elaborat proiect al unui elev din toată perioada preuniversitară și că prezentarea acesteia se limitează de cele mai multe ori la publicul restrâns al cadrelor didactice, familiei și prietenilor, C.E.A.A.A. a lansat „DIPLOMA DE ATESTAT 2021” – un eveniment dedicat, care încearcă să aducă lucrările de diplomă de atestat ale absolvenților liceelor creative și vocaționale în atenția unui public cât mai larg.
 

Prin implicarea liceelor vocaţionale şi creative, ne propunem să generăm un dialog atât între elevii şi studenții din diferite domenii, cât și între licee şi facultățile de profil, care să se dezvolte și să se transforme în parteneriate, proiecte comune, colaborări.

Evenimentele din cadrul „Diploma de Atestat 2021” au în vedere atragerea unui public interesat de artă, arhitectură, audiovizual și industriile creative, care poate fi un potențial angajator sau un partener al tinerilor absolvenți, organizatorii privind acest proiect ca o rampă de lansare pentru următoarea generație de creativi din România.

Programul evenimentului, care se desfășoară pe parcursul a 15 zile, include atât o serie de expoziții dedicate Artelor plastice și Artelor aplicate, precum și o serie de workshopuri, audiții și evenimente dedicate Artelor Arhitecturii şi Audiovizualului, care sunt găzduite de partenerii evenimentului.

Unul dintre obiectivele asumate ale proiectului „Diploma de Atestat 2021” este, încă de la început, dezvoltarea dialogului dintre tinerii absolvenți de licee și profesioniștii din industriile creative.

Pentru prima dată, din dorința de a amplifica acest dialog, dar și din convingerea că astfel tinerii vor beneficia de îndrumare și un important prim contact cu mediul profesionist, proiectul „Diploma de Atestat 2021” iniţiat de C.E.A.A.A., împreună cu partenerii săi, devine primul proiect educaţional şi cultural, dedicat proaspeților absolvenți de licee vocaționale și creative din capitală.

Proiectele înscrise sunt curatoriate de un board format din specialiști cu experiență în domeniile creative: arhitecți, designeri, galeriști, manageri culturali, urbaniști, fotografi, jurnaliști, antreprenori, graficieni, profesioniști activi și dedicați ariei lor de activitate, care sunt pregătiți să descopere implicarea cu pasiune și munca unei noi generații de tineri creatori.
Ei vor realiza selecția proiectelor de diplomă înscrise de proaspeții absolvenți și vor alege acele lucrări care se disting pentru a fi prezentate în expoziția centrală din luna iunie, între 15-30 iunie 2021, în București.

Editura Igloo Media, în calitate de partener media al evenimentului, va oferi participanților selectați premii constând în cărți și reviste de arhitectură și patrimoniu.

CALENDAR PROIECT

Lansarea ~ 1 iunie 2021
Confirmare participare ~ 7 iunie 2021
Data limită de trimitere a lucrărilor ~ 7 iunie 2021
Data limită de primire a lucrărilor ~ 10 iunie2021
Jurizarea lucrărilor ~ 14 iunie 2021
Anunțarea rezultatelor ~ 15 iunie 2021
Expoziție și acordarea diplomelor ~ 15 iunie 2021
Expoziție și activitati diverse ~ 15-30 iunie 2021

Participanții vor completa în format electronic și în original Fișa de participare. Aceasta va fi expediată pe adresa de e-mail: diplomadeatestat@gmail.com până la data de 7 iunie 2021 inclusiv. Expedierea Fișelor de participare reprezintă confirmarea participării. La primirea e-mailului cu Fișa de participare de către organizatori, aceștia vor trimite un e-mail de confirmare către participanți.

Lucrările vor avea înscrise pe verso, cu majuscule, următoarele date de identificare:

CLASA
SECȚIUNEA DE CONCURS
NUME
PRENUME
LICEUL / ORAȘUL / JUDEȚUL
PROFESOR COORDONATOR


Lucrările în original vor fi predate fizic la Sala Media MNTR până la data de 10 iunie 2021 ora 16.00 împreună cu Fișa de participare semnată în original și piesele cerute prin prezentul regulament sau expediate prin curierat rapid împreună cu Fișa de participare semnată în original și piesele cerute prin prezentul regulament, până la data de 7 iunie 2021– data poștei, pe adresa: M.N.Ț.R.- Sala Media, Strada Monetariei nr.3. 

Fișa de participare se poate descărca AICI.

Expoziția cu lucrările premiate poate fi vizitată până pe 30 iunie, la Sala Media.
 

Pentru informații suplimentare puteți să ne contactați pe adresa de e-mail: diplomadeatestat@gmail.com

Persoana de contact:
prof.dr.arh. Luca Matei Stoian
tel.: 0740 10 85 43
Coordonator Proiect „DIPLOMA DE ATESTAT 2021”

Regulamentul concursului și alte mențiuni se vor afla începand cu data de 1 iunie 2021 pe website-ul MNTR și pe pagina de Facebook a evenimentului, precum si pe paginile partenerilor media.

Parteneri principali: Muzeul Național al Țăranului Român

Parteneri: Lucas & Partners Arhitectura Studio,Igloo Media, MNG ART SRL, CATENA, GLULAM SA, GIP.SRL., VIZOO.

Parteneri instituționali: Institutul Național al Patrimoniului, Academia Romana Sectia Arte, arhitectura si Audiovizual, Ordinul Arhitecților din România – Filiala Teritorială București, Uniunea Arhitecților din România, Uniunea Artistilor Plastici, Universitatea Națională de Arte București. Liceul de Arte Plastice „Nicolae Tonitza”, Colegiul Tehnic de Arhitectura "IN Socolescu", Liceul “Dimitrie Paciurea” Colegiul Național de Muzică „George Enescu”, Colegiul Național de Informatică „Tudor Vianu”,Green Revolution, Roaba de Cultura.

Parteneri media: Igloo Media, Modernism.ro, DC News, AGERPRES, Revista Banchiza Urbană.

***

MISIUNEA C.E.A.A.A.


Inițiem și organizăm evenimente culturale, construind o comunitate ce reunește profesioniști, dar și publicul creativ și cultural din România.

Prin tot ceea ce facem ne-am propus să contribuim la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, creșterea și diversificarea audienței atelierelor, designerilor, micilor afaceri, promovarea întreprinzătorilor și profesioniștilor creativi pe plan național și internațional.

C.E.A.A.A. este o organizaţie neguvernamentală, cu caracter autonom, care susţine interesele comunităţii creative din România în dialogul cu instituţiile statului şi cu organizațiile internaţionale. Acţionăm pentru crearea unui mediu propice dezvoltării comunității creative din România.

Una dintre prioritățile noastre din utimii ani a fost inițierea unor proiectele de dezvoltare artistică şi arhitecturală prin coagularea comunităților creative în jurul unor spații şi proiecte ce pot aduce în lumină Bucureștiul și România pe harta culturală europeană.

Portofoliul nostru include organizarea de activități cu scopul interacțiunii pe plan național și internațional, programe de perfecţionare profesională, expoziţii, lansari de carte, workshop-uri artistice, seminarii şi dezbateri.
 




înapoi la pagina principală
 
inchis